Darracq type N 1901
Alexandre Darracq zahájil výrobu automobilů již v roce 1896. O čtyři roky později zkonstruoval lehký vozík, technicky velmi dokonalý, který mu přinesl první obchodní úspěchy. Jeho na svou dobu moderně řešené vozy se umisťovaly dobře i na sportovním poli. Po spojení s firmami Sunbeam a Talbot v roce 1920 Darracq jako samostatní značka zanikl.
Vůz Darracq type N z roku 1901 byl otevřený pětimístný automobil, který měl poháněnou zadní nápravu. Vůz poháněl vodou chlazený svislý jednoválcový motor o objemu 0,65l s výkonem 9 koní (6,5 kW) při 1500 otáčkách za minutu. Výkon se na zadní nápravu přenášel pomocí třístupňové převodovky se zpětným chodem, k řazení sloužila páka umístěna pod volantem na sloupku řízení.
K odpružení sloužilo pérování se dvěma podélnými půleliptickými péry vpředu a dvěma podélnými a jedním příčným půleliptickým pérem spojeným s podélnými péry oky vzadu.
Automobil, který vážil 600 kg dokázal uhánět rychlostí až 50 km/h. Vozu se dobře dařilo i na sportovním poli.